VitaHarmony Kotvičník 500mg cps.80
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
332 Kč
4,15 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | VITA HARMONY |
PDK Kód: | 3778769 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
332 Kč
4,15 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | VITA HARMONY |
PDK Kód: | 3778769 |
Doplněk stravy
|
VitaHarmony Kotvičník je doplněk stravy obsahující extrakt z kotvičníku zemního s vysokým podílem aktivních látek - saponinů. Obsah saponinů v kapslích je 90 %.
Kotvičník zemní odporuje normální činnost svalů, normální funkci močové soustavy (močení) a normální stav pokožky. Dále přispívá k hormonální aktivitě a normální funkci reprodukčního systému.
Doporučené dávkování: 2 - 3 tablety denně. Celou tabletu spolkněte a zapijte dostatečným množstvím tekutiny.
Balení obsahuje 80 kapslí.
Obsah v 1 kapsli: Kotvičník zemní 500 mg.
Složení: Tribulus terrestris extrakt s obsahem 90 %. Obal kapsle: želatina.
Nevhodné pro děti a dospívající do 15 let. Není určeno těhotným a kojícím ženám. Dále není vhodné pro osoby s poruchou hormonálního sytému a pro muže s onemocněním prostaty.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.