VitaHarmony Laktavit tbl.60
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
234 Kč
3,90 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | VITA HARMONY |
PDK Kód: | 8594010860638 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
234 Kč
3,90 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | VITA HARMONY |
PDK Kód: | 8594010860638 |
Doplněk stravy
|
Kompletní multivitaminový a multiminerálový doplněk stravy Laktavit je speciálně určen pro kojící ženy. Látky obsažené v přípravku zajišťují živiny jak pro matku, tak i pro dítě.
Jód přispívá k rozpoznávacím funkcím, vápník je důležitý pro udržení normálního stavu kostí a zubů. Měď se podílí na přenosu železa v těle a vitamin C přispívá k normálnímu imunitnímu systému.
Doporučuje se užívat 1 tableta denně, nejlépe ráno po jídle.
Tabletu lze spolknout i po částech a zapít tekutinou.
Přípravek obsahuje vápník, draslík, vitamin C, fosfor, hořčík, niacin, vitamin E, železo, zinek, kyselinu pantotenovou, vitamin B6, mangan a měď.
Není určeno dětem do 3 let.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.