Veroval dotykový infračervený teploměr (DuoScan)
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
503 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | PAUL HARTMANN AG |
PDK Kód: | 3683712 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
503 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | PAUL HARTMANN AG |
PDK Kód: | 3683712 |
HARTMANN Veroval infračervený dotykový teploměr Horečka 2v1 přináší rychlý a spolehlivý způsob měření teploty – výsledek znáte už za 1 vteřinu. Přístroj umožňuje změřit teplotu na čele nebo v uchu. Sami si tak vyberete způsob, který vám lépe vyhovuje. Balení je vybaveno 10 hygienickými kryty, které zajistí čistotu a hygienu při každém měření. Další kryty můžete dokoupit samostatně. Paměť teploměru automaticky ukládá posledních 10 měření, což vám umožní přesně sledovat změny tělesné teploty. Teploměr je vhodný pro měření teploty u dětí od 6 měsíců věku a hodí se také pro dospělé.
https://www.youtube.com/watch?v=ouBLca7OTf4
Infračervený dotykový teploměr je zdravotnický prostředek. Před použitím si pečlivě prostudujte informace o přístroji a návod k použití.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.