URGO Bradavice kryoterapie 38ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
600 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KONINKLIJKE UNTERMOHLEN NV |
PDK Kód: | 2838093 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
600 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | KONINKLIJKE UNTERMOHLEN NV |
PDK Kód: | 2838093 |
Zdravotnický prostředek
|
URGO Bradavice je kryoterapeutický přípravek, který slouží k ošetření bradavic u dospělých a dětí od 4 let. Je připraven k okamžitému použití bez nutnosti složité kompletace. Jeho krátké a postupné působení omezuje bolestivé pocity.
Aplikujte pomocí hlavice aplikátoru přímo na bradavici. Množství dávky závisí na velikosti bradavice. U malé bradavice (max. 3mm) 3x stlačte dávkovač, u střední (do 5 mm) stlačte 4x dávkovač, u velké bradavice (od 6 mm) 5x stlačte dávkovač. Transparentní hlavice aplikátoru umožňuje přesné a cílené umístění na bradavici. Specifický tvar aplikátoru obklopí bradavici tak, aby nedocházelo k úniku kryogenní tekutiny.
Přípravek obsahuje Dimethylether (DME).
Přípravek není vhodný pro děti do 4 let. Kompletní informace jsou uvedeny v příbalovém létáku.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.