Sebclair šampón 100ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
325 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | ALLIANCE PHARMA |
PDK Kód: | 2917806 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
325 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | ALLIANCE PHARMA |
PDK Kód: | 2917806 |
Kosmetický přípravek
|
Šampón Sebclair se používá k ošetření vlasaté části hlavy při seboroické dermatitidě a jako přípravek proti lupům. Napomáhá k jejich odstranění a zároveň zmírňuje nepříjemné svědění. Navrací pokožce hlavy a vlasům jejich fyziologickou rovnováhu. Využívá se při akutní úvodní terapii a pro vymizení všech příznaků onemocnění vlasové pokožky. Je vhodný pro dospělé i děti.
Seboroická dermatitida představuje časté onemocnění pokožky hlavy, které je charakteristické svěděním, vyrážkou a šupinatěním kůže.
Používejte 2-3x týdně nebo dle potřeby.
Naneste šampón na vlhké vlasy a jemně vmasírujte do pokožky hlavy. Nechte působit několik minut, poté opláchněte.
Balení obsahuje 100 ml.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.