Physiomer Baby 115ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
284 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | LES LABORATORIES GOEMAR SA |
PDK Kód: | 3564300031012 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
284 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | LES LABORATORIES GOEMAR SA |
PDK Kód: | 3564300031012 |
Zdravotnický prostředek
|
Physiomer Baby je dětský sprej, který je určen pro děti od 2 týdnů do 3 let. Pomáhá při ucpaném nosu, zejména při rýmě, nachlazení nebo při suché nosní sliznici. Je vhodný i pro každodenní hygienu nosu. Může se používat dlouhodobě.
Díky obsahu 100% neředěné mořské vody rychle uvolňuje ucpaný nos při rýmě a nachlazení. Pročistí a zvlhčí nosní sliznici. Pomáhá předcházet nosním infekcím a jejich šíření do uší a dýchacích cest. Dětský sprej vhodný pro děti již od narození.
Při každodenní hygieně jedno vstříknutí do každé nosní dírky 1x denně.
V případě rýmy či ucpaného nosu jedno vstříknutí do každé nosní dírky 2-4x denně.
Balení obsahuje 115 ml.
Přípravek je z přírodní izotonické mořské vody. Je sterilní. Neobsahuje konzervační ani chemické látky.
Koncentrace soli odpovídá 9g/l.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.