Perlan 45g 32x32cm 200ks
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
328 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | VYROUBAL TEXTILES S.R.O. |
PDK Kód: | 3386092 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
328 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | VYROUBAL TEXTILES S.R.O. |
PDK Kód: | 3386092 |
Perlan je netkaná textilie ze 100% viskózy, atestována Státním zdravotním ústavem pro přímý styk s pokožkou a potravinami. Je hojně využívána ve zdravotnictví. Ideální prostředek osobní hygieny, např. na mytí dětské pokožky, péče o seniory, či jako utěrka, ručník nebo bryndák. Lze také využít jako nepostradatelný pomocník v domácnosti na úklidové práce, mytí nádobí, oken apod.
Výhody perlanu: netkaná textilie ze 100% viskózy (přírodní materiál), mimořádná savost (až 10-ti násobek vlastní hmotnosti), pevnost a odolnost za sucha i za mokra a je příjemný na dotek. Je snadno ekologicky odbouratelný, lze jej likvidovat i kompostováním.
Český výrobek, vyráběný od roku 1981.
Balení obsahuje 200 kusů o rozměrech 32 x 32 cm.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.