NANO M.ON nanovlákenná maska 1ks
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
34 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Nano Medical s.r.o. |
PDK Kód: | 4539665 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
34 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Nano Medical s.r.o. |
PDK Kód: | 4539665 |
Jednorázová Prémiová nanovlákenná zdravotnická maska (nanorouška) s dvojí filtrační účinností, která zachytí 99,9 % virů, bakterií, prachových polutantů a smogu. Účinná funkčnost až 12 hodin. Prodyšnost materiálu 200 l/m2.
Vlastnosti a výhody:
Účinky jsou potvrzeny získáním notifikace zdravotnického prostředku od Státního ústavu pro kontrolu léčiv a testy ve specializované nezávislé laboratoři Nelson Labs.
Balení obsahuje 1 ks nanoroušky.
Certifikáty:
Certifikát SÚKL
Certifikát Nelson Labs
Prohlášení o shodě
Účinné funkčnosti masky se dosáhne správným usazením masky a vytvarováním drátku u kořene nosu. Dodržujte návod k použití.
Jak se nasazuje maska s gumičkami:
Jak se sundává maska s gumičkami:
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.