Junior-angin sirup pro děti 1r+ 100ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
226 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | MPC INTERNATIONAL S.A. |
PDK Kód: | 2886498 |
Zdravotnický prostředek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
226 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | MPC INTERNATIONAL S.A. |
PDK Kód: | 2886498 |
Zdravotnický prostředek
|
Junior-angin sirup je zdravotnický prostředek s třešňovou příchutí určený pro děti od 1 roku a dospívající do 16 let. Sirup pomáhá při suchém kašli a bolestech v krku. Bez cukru, bez alkoholu, bez konzervantů a bez barviv. Obsahuje přírodní výtažky z lišejníku islandského a slézu.
Děti ve věku do 6 let mohou užívat 5 ml sirupu 1-2x denně dle potřeby.
Děti od 6 do 16 let mohou užívat 10 ml sirupu 2x denně.
Balení obsahuje 100 ml.
Junior-angin sirup (100 ml) obsahuje 5 g výtažku z Lišejníku islandského, 5 g výtažku ze slézu, glukonan zinečnatý, sorban draselný, roztok maltitolu, třešňovou příchuť, příchuť rostlin a čištěnou vodu.
Pozorně čtěte příbalovou informaci.
Není určeno pro děti do 1 roku.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.