HUMER Hygiena nosu 100% mořská voda pro děti 150ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
318 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 2869577 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
318 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Laboratoires URGO Healthcare |
PDK Kód: | 2869577 |
Přípravek Humer Hygiena nosu pro děti obsahuje sterilní isotonickou 100% mořskou vodu, která je bohatá na stopové prvky a minerály a je vhodná pro každodenní hygienu nosu. Používá se pro čištění nosu jako pomocná léčba nebo prevence onemocnění horních cest dýchacích nebo ke zvlhčení nosní sliznice v suchém prostředí u dětí a kojenců od 1 měsíce věku. Je opatřen nástavcem pro snadnou a bezpečnou aplikaci.
Nástavec zasuňte až po bezpečnostní kroužek a krátce stiskněte po dobu 2 - 3 sekund. Stejně do obou nosních dírek. Kojence při aplikaci položte na pevnou podložku tak, aby měl skloněnou hlavu na stranu.
Přípravek obsahuje 100% mořskou vodu, je bohatá na minerály a stopové prvky jako je hořčík, měď, draslík, zinek, vápník, oxid křemičitý, železo.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.