Herbacos Mast řepíková 50ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
133 Kč
266,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | HERBACOS-RECORDATI S.R.O. |
PDK Kód: | 8594002950033 |
Kosmetický přípravek
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
133 Kč
266,00 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | HERBACOS-RECORDATI S.R.O. |
PDK Kód: | 8594002950033 |
Kosmetický přípravek
|
K péči o citlivou pokožku v okolí hemoroidů
Řepíková mast – tradiční kosmetický přípravek obsahující bylinný extrakt. Mast se používá k péči o pokožku při drobných prasklinách, oděrkách a jiných podobných, především mechanicky způsobených kožních poškozeních. Příznivě působí na citlivou pokožku v oblasti hemeroidů.
Dle potřeby nanášejte tenkou vrstvu přípravku několikrát denně.
Aqua, Paraffinum Liquidum, Paraffin, Sorbitan Oleate (and) Hydrogenated Castor Oil (and) Beeswax (and) Stearic Acid, Glycerin, Agrimonia eupatoria, Magnesium Sulfate, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Sodium citrate, Propylparaben, Parfum.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.