Gingo-vit E tob.60
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
263 Kč
4,38 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Simply You Pharmaceuticals a.s. |
PDK Kód: | 8594050040021 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
263 Kč
4,38 Kč / 1 ks
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Simply You Pharmaceuticals a.s. |
PDK Kód: | 8594050040021 |
Doplněk stravy
|
• pomáhá udržovat paměť
• zlepšuje koncentraci
• udržuje mentální funkce mozku
Gingo-vit E je doplněk stravy obsahující extrakt ze sušených semen Ginkgo biloby (40 mg) s komplexem látek, zejména terpenoidů, flavonoidů a pro organizmus potřebného vitaminu E, který přispívá k ochraně buněk před oxidativním stresem. Jedna tobolka pokrývá 223 % referenční hodnoty příjmu.
Pro dospělé denně 1 tobolka, zapít vodou.
Ginkgo biloba, vitamin E.
Ukládat mimo dosah dětí! Nepřekračujte doporučené denní dávkování. Není určeno pro těhotné a kojící ženy. Není určeno jako náhrada pestré stravy. Výrobek není určen pro děti. Barviva, která mohou nepříznivě ovlivňovat činnost a pozornost dětí: žluť SY, azorubin.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.