Drontal Dog Flavour 150/144/50mg psy tbl.2
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
217 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | BAYER ANIMAL HEALTH GMBH |
PDK Kód: | 3288215 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
217 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | BAYER ANIMAL HEALTH GMBH |
PDK Kód: | 3288215 |
Drontal Dog Flavour jsou tablety s masovou příchutí ve tvaru kostičky pro psy, které jsou určeny pro léčbu parazitárních infekcí vyvolaných oblými a plochými červy (škrkavky, měchovci, tenkohlavci, tasemnice) a prvoky Giardia. Určeno pro psy od 2-20kg.
Psi s hmotností 2-5 kg užívají 1/2 tablety, s hmotností 5-10 kg 1 tabletu, s hmotností 10-15 kg 1 a půl tablety a psi s hmotností 15-20 kg užívají 2 tablety.
Na každých 5 kg živé hmotnosti přidejte polovinu tablety.
Jedna tableta obsahuje Febantelum 150 mg, Pyrantelum 50 mg, Praziquantelum 50 mg.
Nepoužívejte v případě přecitlivělosti na léčivé látky nebo na některou z pomocných látek.
Nepoužívejte v prvních dvou třetinách březosti.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.