Dr.Popov Psyllium indická rozpustná vláknina 500g
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
331 Kč
66,20 Kč / 100 g
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | DR.POPOV |
PDK Kód: | 8595058902526 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
331 Kč
66,20 Kč / 100 g
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | DR.POPOV |
PDK Kód: | 8595058902526 |
Doplněk stravy
|
Dr. Popov Psyllium je rozpustná vláknina pocházející z Indie. Změkčuje stolici a zvětšuje její objem, tudíž vede ke správnému a snadnějšímu vyprazdňování. Podporuje správný metabolismus tuků a pomáhá udržovat správnou hladinu cholesterolu. Psyllium můžete použít také do polévek, omáček či jogurtů. Neobsahuje lepek.
Rozmíchejte 1 až 2 čajové lžičky přípravku ráno, popř. i večer ve 250 ml vody.
Důkladně zapijte další tekutinou. Maximální denní dávka je 5 čajových lžiček.
Balení obsahuje 500 g.
Přípravek se skládá z psyllium Plantago ovaty (vyčištěné obaly semene jitrocele indického) v té nejvyšší možné kvalitě - čistota 98 %.
Není určeno pro děti do 6 let.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.