Dologel Gel na prořezávání zoubků 25ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
181 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | LABORATOIRES GILBERT |
PDK Kód: | 3022036 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
181 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | LABORATOIRES GILBERT |
PDK Kód: | 3022036 |
Dologel je ústní masážní gel s přírodními složkami ke zmírnění bolestivých příznaků způsobených poraněním dásní, následnými záněty a prořezáváním zoubků u dětí a kojenců. Obsah kozlíku lékařského tiší bolest, zklidňuje. Díky obsahu heřmánku a propolisu zmírňuje zánět a dezinfikuje dásně. Neobsahuje lidokain nebo jiná syntetická analgetika, nezatěžuje organismus dítěte a proto jej lze aplikovat i několikrát denně. Neobsahuje cukr ani mentol. Lze jej aplikovat současně s podáváním homeopatatických přípravků.
Důkladně si umyjte ruce a na špičku prstu naneste malé množství gelu. Poté gel natřete na dásně nebo jiné bolestivé oblasti v ústech. Aplikaci lze opakovat i 5-krát denně.
Extrakt z chamomilla recutita 5%, Extrakt z chamomilla recutita 5%, Extrakt z propolis cera 5%, Pomocné látky q.S. 100%
Zdravotnický prostředek. Čtěte pozorně návod k použití.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.