DeVit Forte gtt. 22ml 440 dávek 1500 I.U.
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
222 Kč
1009,09 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | EmergoPharm s.z o.o. |
PDK Kód: | 4502440 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
222 Kč
1009,09 Kč / 100 ml
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | EmergoPharm s.z o.o. |
PDK Kód: | 4502440 |
Doplněk stravy
|
DeVit Forte je olejová suspenze s obsahem vitamínu D3 (cholekalciferol).
Vitamín D přispívá k normálnímu vstřebávání/využití vápníku a fosforu, k normální hladině vápníku v krvi, k udržení normálního stavu kostí, k udržení normální činnosti svalů, k udržení normálního stavu zubů, k normální funkci imunitního systému. Podílí se na procesu dělení buněk.
Děti od 3 let: 1 kapka denně po konzultaci s lékařem.
Dospělí: 1-2 kapky denně
Při užívání vždy zatlačte pumpičku na doraz, abyste měli jistotu, že bude podána celá dávka.
Balení obsahuje 20 ml - 440 dávek.
Vitamín D3 - cholekalciferol, triglyceridy se středně dlouhým řetězcem.
Nevhodné pro děti do 3 let.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.