Blokurima URO+ 2g d-manózy 30 sáčků
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
546 Kč
1820,00 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | BIOMEDICA |
PDK Kód: | 3802700 |
Doplněk stravy
|
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
546 Kč
1820,00 Kč / 100 kusů
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | BIOMEDICA |
PDK Kód: | 3802700 |
Doplněk stravy
|
Blokurima URO plus je doplněk stravy, který obsahuje 2 g D-manózy a 2 g prebitika inulin. Výrobek obsahuje navíc 5 mg Lyzátu UPEC (uropatogenní E. coli) a 60 mg výtažku z artyčoku. Dohromady tak máte komplexní nástroj k té nejkvalitnější péči o Vaše močové cesty.
Přípravek je vhodný i pro těhotné, diabetiky a celiaky.
Obsah sáčku rozpusťte ve sklenici vody a vypijte dle doporučení lékaře nebo dávkovacího systému na krabičce (1 sáček před spaním). Nikdy nepoužívejte ovocný ani brusinkový džus.
Balení obsahuje 30 sáčků.
Složení jednoho sáčku: D-manosa 2g, inulin 2 g, Artichoke P.E. 5:1 60 mg, Lysatum inactivatum Escherichia coli (UPEC type 1 pili) 5 mg.
Není určeno pro děti do 3 let
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.