ARPALIT Neo 4.7/1.2mg/g kožní sprej 150ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
161 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | AVEFLOR |
PDK Kód: | 8594013700610 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
161 Kč
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | AVEFLOR |
PDK Kód: | 8594013700610 |
ARPALIT Neo je kožní sprej působící proti parazitům. Tento veterinární léčivý přípravek působí proti blechám, klíšťatům, vším, všenkám, roztočům a jejich vývojovým stádiím. Také působí preventivně proti vzniku alergie na bleší kousnutí a zákeřným onemocněním typu lymská borelióza a klíšťová encefalitida.
Před použitím protřepejte. Nádobku držte ve svislé poloze a stiskem rozprašte proti růstu srsti či peří. Aplikujte ze vzdálenosti 15-20 cm. Velikost dávky se odvíjí od velikosti ošetřovaného zvířete. Vyhněte se obličejové části.
Dávkujte minimálně 1x měsíčně.
Balení obsahuje 150 ml přípravku.
Výrobek obsahuje Permethrinum, Phenoxycarb.
Nepoužívejte u nemocných zvířat. Nepoužívejte při známé přecitlivělosti na některou z obsažených látek. Dále nepoužívejte u koček a mláďat do 2 měsíců věku a v době laktace.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.