Allnature Mandle jádra natural 1000g
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
318 Kč
318,00 Kč / 1 kg
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Allnature s.r.o. |
PDK Kód: | 3582880 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 59 Kč
318 Kč
318,00 Kč / 1 kg
Uvedená cena platí pouze při nákupu na e-shopu.
Výrobce: | Allnature s.r.o. |
PDK Kód: | 3582880 |
Allnature Mandle jádra natural - mandle patří obecně mezi nejoblíbenější a nejdostupnější druhy ořechů. Kromě lahodné chuti, kterou každý dobře pozná na první kousnutí, jsou vynikajícím zdrojem vitamínů, minerálních látek, vlákniny, bílkovin i nenasycených mastných kyselin.
Mandle jsou nejen skvělou rychlou svačinkou, ale své využití najdou i při pečení, vaření či přípravě zdravých snídaňových kaší.
Jádra mandlí natural.
Balení obsahuje 1000 g.
Výživové údaje na 100 g: Energetická hodnota 2642 kJ/ 631 kcal, tuky 52 g - z toho nasycené mastné kyseliny 4 g, sacharidy 19,0 g - z toho cukry 4,8 g, bílkoviny 18,0 g, sůl 0,03 g.
Může obsahovat stopy lepku, arašídů, sezamu a skořápkových plodů.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2025, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.